Inddragelse af parkeringspladser langs villakvarteret

Vi inddrager parkeringspladser i løbet af maj-juli 2026, da Københavns Museum og Byggeri København graver i området.

I løbet af maj-juli 2026 inddrager vi en del parkeringspladser langs villakvarteret, da der skal graves efter arkæologi og arbejdes med vej. Vi markerer løbende arealer, som vi midlertidigt inddrager til grave- og anlægsarbejdet. Der er opsat skiltning ved de berørte pladser og allerede tirsdag d. 26. maj kl. 7.00 skal biler være væk, da vi igen får besøg af Københavns Museum. Vi forventer, at pladserne vil være tilgængelige igen i august 2026.